Σχετικά με εμένα

12:51 PM Unknown 0 Comments



Ονομάζομαι Αλεξάνδρου Χριστόδουλος


Είμαι απόφοιτος σε επίπεδο ΜΒΑ στο Sport Management (REAL MADRID) και πτυχιούχος του Τμήματος Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού με κύρια ειδικότητα στο Ποδόσφαιρο.

Συνδίαζω την ακαδημαική μου μόρφωση με την κατοχή διπλώματος προπονητή ποδοσφαίρου UEFA A'.

Εργάζομαι ως σύμβουλος ποδοσφαίρου και Μanagement στην A.F.A.CONCULTANCY LTD διεθνή εταιρεία, με έδρα μου την Μαδρίτη, Ισπανία. Η A.F.A. είναι προσαρμοσμένη στον χώρο του Ποδοσφαίρου προσφέροντας υπηρεσίες υψηλού επιπέδου εξειδικευμένα στα τμήματα υποδομής και ανάπτυξης με συμβουλευτικά και εκπαιδευτικά προγράμματα. 

Επίσης εργάζομαι ως επικεφαλής προπονητής ποδοσφαίρου και τεχνικός υπέυθυνος στο A.F.A. PRO FORMATION CENTER, όπου φιλοξενούνται Ελίτ ποδοσφαιριστές που προέρχονταν απο όλο τον κόσμο.

Υπήρξα επαγγελματίας και διεθνής ποδοσφαιριστής καθώς επίσης και προπονητής ποδοσφαίρου UEFA στην Ευρώπη. 

Έχω εργαστεί και αποκομίσει ένα ευρύ φάσμα εμπειριών σε πολλές και διαφορετικές θέσεις και ιδιότητες με ανθρώπους, ομάδες και εταιρίες των οποίων η επαγγελαμτικές του κατευθύνσεις είχαν σχέση με το επαγγελματικό ποδόσφαιρο και ειδικά τις Ελίτ Ακαδημίες. Προσφατα έχω εργαστεί με επαγγελματικές ομάδες όπως η ΠΑΕ ΠΑΟΚ ως Υπεύθυνος της σχολής ποδοσφαίρου και προπονητής. 


Αντιπροσωπεύω ένα καθαρό άτομο γεννημένο μέσα απο το ποδόσφαιρο το οποίο εργάζεται σε διπλή επαγγελαμτική βάση ως Προπονητής - Τεχνικός υπευθύνος παράλληλα με ειδίκευση στο Management ποδοσφαίρου.

Θερμούς Χαιρετισμούς








You Might Also Like

0 comentarios: